Firma FICEK ANNA


 Uniwersalny serwer sieciowy Pure IP-PBX KX-NS700 Panasonic 



Telefony
Centrale, serwery VoIP:
  KX-NS1000NE
  KX-NS700NE   
    Akcesoria i karty
    Pojemność
    Sieciowanie
    Call Centre
  KX-NS500NE
Kserokopiarki
Projektory
Wideokomunikacja
 
Do pobrania:
 Broszura KX-NS700
Broszura (1,8MB, pol.)
 
Do pobrania:
 Panasonic Mobile Softphone
Ulotka Panasonic
Mobile Softphone
(2,2MB, pol.)

Słuchawki DECT
KX-WT115 Słuchawka DECT KX-WT115 z ładowarką
KX-TCA185 Słuchawka DECT KX-TCA185 z ładowarką
KX-TCA285 Słuchawka DECT KX-TCA285 z ładowarką
KX-TCA385 Słuchawka DECT KX-TCA385 z ładowarką

Historia przeglądania:
KX-NS700


 Serwer sieciowy Panasonic KX-NS700
  Powiększenie
 KX-NS700 - Serwer IP integrujący technologie telefonii standardowej, VoIP, DECT oraz aplikacje CRM
    Najnowszy serwer sieciowej komunikacji udostępniający komponenty Unified Communication, integrujący usługi i aplikacje sieci IP, umożliwiający korzystanie z rozwiązań telekomunikacji standardowej oraz VoIP zarówno stacjonarnej, jak i mobilnej
  • Idealny dla firm, biur oraz urzędów i delegatur wykorzystujących usługi VoIP oraz technologie telefonii standardowej
  • Wbudowany serwer usług CTI dla klientów aplikacji Communication Assistant z aktywowanymi licencjami Basic Express dla wszystkich użytkowników
  • Obsługuje łącza zewnętrzne:
    • do 64 linii/kanałów SIP
    • ISDN BRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
    • ISDN PRI (wewnętrzny, zewnętrzny)
    • standardowe linie analogowe (CLIP?, odwrócenie polaryzacji, PFT?)
    • sieciowanie IP
  • Wewnętrzne porty typu: SLT, SLT-CLIP, AP, DP, XDP, DXDP, IP-CS, IP, SIP oraz ISDN
  • Wbudowane 4 wewnętrzne porty analogowe oraz 2 porty dla cyfrowych aparatów systemowych lub anten DECT
  • Obsługa do 128 wewnętrznych terminali SIP 2.0
  • Współpraca z aparatami SIP serii KX-UT (KX-UT670, KX-UT248, KX-UT136, KX-UT133, KX-UT123 i KX-UT113)
  • Współpraca z aparatami SIP serii KX-HDV (KX-HDV130, KX-HDV230, KX-HDV330, KX-HDV340, KX-HDV430) oraz KX-TGP600, również ze wsparciem dla TLS? *1
  • Integracja z aparatami systemowymi IP serii KX-NT6xx (KX-NT630, KX-NT680)*1, KX-NT5xx (KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556 i KX-NT560), KX-NT3xx (KX-NT366, KX-NT346, KX-NT343, KX-NT321) oraz systemowym softphonem KX-NCS8100
  • Wbudowana obsługa cyfrowych telefonów systemowych serii KX-T76xx, KX-DT3xx, KX-DT5xx (KX-DT521, KX-DT543, KX-DT546) i KX-DT6xx (KX-DT635, KX-DT680)
  • Współpraca z wideodomofonami SIP KX-NTV150 i KX-NTV160
  • Porty komunikacyjne: LAN i USB/Maintenance z funkcją mirroring (100Base-T)
  • Wbudowany Media Gateway?
  • Wbudowana obsługa Call Centre
    • różne metody dystrybucji połączeń dla różnych grup w różnych porach dnia
    • rozbudowane scenariusze obsługi połączeń oczekujących
    • kolejkowanie połączeń
    • możliwość informacji o liczbie osób w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania na odbiór połączenia
    • połączenia VIP? (obsługa "poza kolejnością")
    • wylogowanie/zalogowanie pracowników ręczne/automatyczne/zdalne
  • Statystyki i raporty pracy Call Center przy pomocy stanowiska operatora (Supervisor?) aplikacji Communication Assistant albo przez wbudowany Serwer Raportów ACD?
  • Wbudowana poczta głosowa
  • Wbudowana obsługa DISA?
  • Systemowe komunikaty głosowe w języku polskim z możliwością obsługi 8 wersji językowych jednocześnie
  • Funkcja odtwarzania przygotowanych plików jako źródła muzyki na podtrzymaniu
  • Wbudowany serwer DHCP, FTP, NTP, SMTP oraz IMAP4
  • Wbudowany klient FTP, SNTP, obsługa SysLog i SNMP
  • Wbudowana funkcja automatycznego trasowania najtańszych połączeń (ARS?)
  • Wbudowana funkcja równomiernej dystrybucji połączeń (UCD?)
  • Wbudowana obsługa zintegrowanego systemu łączności bezprzewodowej DECT:
  • Inteligentny system obsługi połączeń przychodzących wspomagany funkcją CLIP (identyfikacją abonenta dzwoniącego)
  • Numery wielokrotne abonentów. Funkcje PDN? oraz SDN?
  • Wbudowana funkcja CLIP dla zewnętrznych i wewnętrznych linii analogowych
  • Rozwiązania dla Unified Communications:
    • Nagrywanie rozmów telefonicznych? (na żądanie lub automatycznie)
    • Dostarczanie zawartości skrzynek użytkowników na e-mail
    • Odtwarzanie wiadomości głosowych i nagrań z poziomu MS Outlook
    • Możliwość współpracy z serwerem NAS
    • Notyfikacje nowych nagrań na telefon lub e-mail
  • Rozbudowany system raportowania pracy (raporty wg podanego harmonogramu lub na żądanie, przesyłane e-mailem, drukowane lub z możliwością eksportu danych)
  • Wsparcie dla transmisji faksowej z użyciem protokołu T.38 po stronie IP-Trunk oraz IP-Ext
  • Integracja z aplikacjami CRM
    • ACT! Professional and Premium
    • GoldMine
    • Lotus Notes
    • Maximiser
    • Microsoft Dynamics CRM
    • NetSuite
    • SageCRM
    • Salesforce
    • Tigerpaw CRM
  • Integracja klienta aplikacji Communication Assistant z bazami danych OnLine (np. Herold.at, Das Ortliche, Das Telefonbuch, Twixtel, local.ch) oraz kalendarzem Microsoft Exchange
  • Systemowa książka telefoniczna na 8*1000 wpisów
  • Blokowanie połączeń wychodzących i restrykcje
  • Możliwość pozostawienia informacji o wiadomości
  • Optyczna sygnalizacja pozostawionej wiadomości
  • Możliwość powiadomienia zajętego abonenta o połączeniu
  • Konferencje 24*3-stronne do 2*32-stronne, wbudowany mostek konferencyjny? dla 32 uczestników
  • Obsługa urządzeń zewnętrznych (domofon, czujnik, przekaźnik, źródło muzyki, system przywoławczy)
  • Wbudowany układ zasilania awaryjnego
  • Łatwa zmiana numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji
  • Możliwość sieciowania central (SIP, H.323, ISDN) oraz tworzenia ujednoliconej komunikacji w zinegrowanej sieci OneLook?
  • Rozbudowane raporty pracy serwera?
  • Raporty taryfikacji - z połączeń wychodzących, przychodzących i nieodebranych oraz wbudowana taryfikacja? z rozliczaniem kosztu połączeń
  • Współpraca z bezpłatnym oprogramowaniem taryfikacyjnym Panasonic pracującym w środowisku www Call Accounting
  • Programowanie i administracja:
    • przez przeglądarkę internetową (obsługa w języku polskim?)
    • z konsoli do zarządzania za pomocą modemu przez linię analogową lub ISDN (obsługa w j. polskim)
    • z telefonu systemowego
  • Możliwość postawienia, powieszenia lub instalacji w szafie 19"
  • Pobór mocy: 104W (max przy pełnym wyposażeniu)
  • Aktualna wersja oprogramowania
    • 8.300.450 jednostka samodzielna lub w sieci Onelook, wydanie: marzec 2021
    • 5.300.021 jako brama sieci KX-NSX1000, KX-NSX2000, wydanie: marzec 2021
  • W zestawie: jednostka główna (z kartą CPU), wieszaki do szafy 19", kabel zasilający, E-gwarancja (2 lata?)
  • Wymiary (szer.*dług.*wys.): 340*430*88 mm (2U), waga: 4,5 kg

Podana specyfikacja dotyczy najnowszej wersji oprogramowania
Sprawdź firmę, z którą współpracujesz. Czy instalator posiada potwierdzenie swojej wiedzy i umiejętności?
Nasza firma posiada wszystkie autoryzacje i certyfikaty Panasonic na projektowanie, dystrybucję, instalacje i serwis systemów telekomunikacyjnych Panasonic
Aktualizacja:
07-09-2023
*1Konieczna jest odpowiednia wersja oprogramowania lub konfiguracja systemu
Rozpoczęcie sprzedaży - październik 2014
Produkty powiązane:  KX-A247, KX-DT5XX, KX-DT6XX, KX-NCP0158, KX-NS0154, KX-NS720, KX-NS5110, KX-NS5111, KX-NS5112, KX-NS5134, KX-NS5135, KX-NS5136, KX-NS5162, KX-NS5170, KX-NS5171, KX-NS5172, KX-NS5173, KX-NS5174, KX-NS5180, KX-NS5282, KX-NS5284, KX-NS5290, KX-NS7130, KX-NT321, KX-NT343, KX-NT346, KX-NT366, KX-NT543, KX-NT546, KX-NT551, KX-NT553, KX-NT556, KX-NT560, KX-NT630, KX-NT680, KX-TDA0196, TG100, TG200, TG400, TG800

FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32 33 04 911
faks 32 23 42 666
Kliknij tu i zadzwoń za darmo
e - mail: kontakt z nami

Katalog PanasonicPoczątekO firmieSerwisDojazdPROMOCJE

Obowiązuje zakaz kopiowania - opracowanie stanowi własność firmy FICEK ANNA