Firma "FICEK ANNA" prowadzi sprzedaż wysyłkową oferowanych wyrobów na
warunkach zgodnych z Ustawą ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827):
Typ dokumentu sprzedaży
Faktura VAT: Zostaje wystawiona na życzenie zamawiającego. Dane zamawiającego przesłane:
lub w inny sposób na adres: FICEK ANNA, 44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1
muszą zawierać:
Nazwę firmy
Adres z kodem pocztowym
NIP
Oświadczenie, o możliwości wystawienia Faktury VAT bez podpisu odbiorcy na zamówiony towar
Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie
Adres wysyłki
Na życzenie przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone na wskazany przez zamawiającego adres e-mail
Paragon:
Zostanie wystawiony za życzenie zamawiającego lub jeśli nie zostaną spełnione warunki do wystawienia Faktury VAT. Dane zamawiającego przesłane:
lub w inny sposób na adres: FICEK ANNA, 44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1
muszą zawierać:
Adres wysyłki z kodem pocztowym
Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie
Na życzenie przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone na wskazany przez zamawiającego adres e-mail
Sposób płatności
Przelew na podstawie dokumentu PRO-FORMY:
Stosowane dla klientów dokonujących zakupów na Faktury VAT. Procedura wygląda następująco:
Potwierdzamy dostępność towaru na wskazany adres e-mail
Na podstawie otrzymanego zamówienia wystawiamy fakturę PRO-FORMA, którą przesyłamy pod wskazany adres
Po otrzymaniu dokumentu PRO-FORMA zamawiający dokonuje przelewu: Bank
Zachodni WBK S.A. 6 oddziałw Gliwicach, konto: FICEK ANNA nr76 1500 1894 1212 1004 0410 0000
W dniu otrzymania potwierdzenia dokonania przelewu lub wpłynięciu kwoty na konto przesyłamy zamówiony towar
Przelew:
Stosowany wyłącznie dla stałych kontrahentów dokonujących zakupów na Faktury VAT. Decyzję o wystawieniu Faktury VAT na przelew
podejmujemy indywidualnie dla każdego kontrahenta
Pobranie:
Dla pozostałych klientów dokonujących zakupów
Dostępność, dostawa, przesyłka Informacja o dostępności
towarów umieszczona przy produktach aktualizowana jest o godz. 8 i
w ciągu dnia może się zmieniać. Zamówienia złożone do godz.
15 realizujemy tego samego dnia (decyduje kolejność zamówienia).
Zdjęcia prezentowanych produktów mogą nieznacznie różnić się od oryginałów.
Przesyłki o wartości netto:
do 199 zł(244,77 zł brutto): przesyłamy Pocztą Polską na koszt odbiorcy
wg cennika Poczty Polskiej (koszt przesyłki
od ok. 8-11 zł). Przesyłki przesyłane Pocztą Polską przesyłamy wyłącznie za pobraniem.
200-1999 zł(246,00 - 2458,77 zł brutto): przesyłamy kurierem na koszt odbiorcy.
Możliwe jest oczywiście wskazanie przez zamawiającego kuriera, który dostarczy zamówioną przesyłkę.
Koszt przesyłki za pobraniem: 20 zł netto (24,60 zł brutto), przy przedpłacie na konto
16 zł netto (19,68 zł brutto). Jest to koszt przesyłki
standardowej - nie obejmuje dodatkowych opłat za wskazanie np. terminu i godziny dostawy.
od 2000 zł(2460,00 zł brutto): przesyłamy na nasz koszt kurierem (nie
dotyczy towarów, które oznaczono na stronie PROMOCJE:
"Transport na koszt odbiorcy"). Jest to przesyłka
standardowa na terenie kraju i nie obejmuje dodatkowych opłat za wskazanie np. terminu i godziny dostawy
Każda przesyłka dostarczana kurierem jest ubezpieczona.
Na życzenie wysłanie towaru potwierdzamy e-mail'em lub faksem z informacją o dacie wysyłki i numerze listu przewozowego.
Klientowi przysługuje możliwość zwrotu zamówionego towaru, w ciągu 10 dni bez podania przyczyny na
warunkach zgodnych z Ustawą.
Zwrot towaru
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy,
dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Firma FICEK ANNA nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, innych niż najtańszy zwykły oferowany sposób dostarczenia
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.201 4.827), w tym w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegają ca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał z zakupionym towarem.
W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją oraz gdy zostaną w całości spełnione warunki odnośnie kompletności zwaracanego towaru, umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
Gwarancja na sprzęt, reklamacje:
Zgłoszenie reklamacji zakupionego towaru można składać w następujący sposób:
lub w inny sposób na adres: FICEK ANNA, 44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1
Obsługa gwarancyjna dla towarów:
Panasonic:
Naprawa gwarancyjna możliwa jest do wykonania w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym
uprawnionym do wykonywania napraw sprzętu odpowiedniej kategorii (np. w naszym
serwisie).
Gigaset: Sprzęt sprzedawany jest z ogólnopolską kartą gwarancyjną
Gigaset.
Naprawa gwarancyjna możliwa jest do wykonania w autoryzowanym punkcie serwisowym.
Niniejszy regulamin nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks
cywilny (Dz.U.1964.16.93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).
Firma "FICEK ANNA" prowadzi sprzedaż wysyłkową oferowanych wyrobów na
warunkach zgodnych z Ustawą z dnia 14 września 2012 r. o ochronie niektórych praw konsumentów ... (Dz. U. 2012 poz. 1225):
Typ dokumentu sprzedaży
Faktura VAT: Zostaje wystawiona na życzenie zamawiającego. Dane zamawiającego przesłane:
lub w inny sposób na adres: FICEK ANNA, 44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1
muszą zawierać:
Nazwę firmy
Adres z kodem pocztowym
NIP
Oświadczenie, o możliwości wystawienia Faktury VAT bez podpisu odbiorcy na zamówiony towar
Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie
Adres wysyłki
Na życzenie przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone na wskazany przez zamawiającego adres e-mail
Paragon:
Zostanie wystawiony za życzenie zamawiającego lub jeśli nie zostaną spełnione warunki do wystawienia Faktury VAT. Dane zamawiającego przesłane:
lub w inny sposób na adres: FICEK ANNA, 44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1
muszą zawierać:
Adres wysyłki z kodem pocztowym
Imię i nazwisko osoby składającej zamówienie
Na życzenie przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone na wskazany przez zamawiającego adres e-mail
Sposób płatności
Przelew na podstawie dokumentu PRO-FORMY:
Stosowane dla klientów dokonujących zakupów na Faktury VAT. Procedura wygląda następująco:
Potwierdzamy dostępność towaru na wskazany adres e-mail
Na podstawie otrzymanego zamówienia wystawiamy fakturę PRO-FORMA, którą przesyłamy pod wskazany adres
Po otrzymaniu dokumentu PRO-FORMA zamawiający dokonuje przelewu: Bank
Zachodni WBK S.A. 6 oddziałw Gliwicach, konto: FICEK ANNA nr76 1500 1894 1212 1004 0410 0000
W dniu otrzymania potwierdzenia dokonania przelewu lub wpłynięciu kwoty na konto przesyłamy zamówiony towar
Przelew:
Stosowany wyłącznie dla stałych kontrahentów dokonujących zakupów na Faktury VAT. Decyzję o wystawieniu Faktury VAT na przelew
podejmujemy indywidualnie dla każdego kontrahenta
Pobranie:
Dla pozostałych klientów dokonujących zakupów
Dostępność, dostawa, przesyłka Informacja o dostępności
towarów umieszczona przy produktach aktualizowana jest w dni robocze o godz. 8 i
w ciągu dnia może się zmieniać. Zamówienia złożone do godz.
15 realizujemy tego samego dnia (decyduje kolejność zamówienia).
Zdjęcia prezentowanych produktów mogą nieznacznie różnić się od oryginałów.
Przesyłki o wartości netto:
do 199 zł(244,77 zł brutto): przesyłamy Pocztą Polską na koszt odbiorcy
wg cennika Poczty Polskiej (koszt przesyłki
od ok. 8-11 zł). Przesyłki przesyłane Pocztą Polską przesyłamy wyłącznie za pobraniem.
200-1999 zł(246,00 - 2458,77 zł brutto): przesyłamy kurierem na koszt odbiorcy.
Możliwe jest oczywiście wskazanie przez zamawiającego kuriera, który dostarczy zamówioną przesyłkę.
Koszt przesyłki za pobraniem: 20 zł netto (24,60 zł brutto), przy przedpłacie na konto
16 zł netto (19,68 zł brutto). Jest to koszt przesyłki
standardowej - nie obejmuje dodatkowych opłat za wskazanie np. terminu i godziny dostawy.
od 2000 zł(2460,00 zł brutto): przesyłamy na nasz koszt kurierem (nie
dotyczy towarów, które oznaczono na stronie PROMOCJE:
"Transport na koszt odbiorcy"). Jest to przesyłka
standardowa na terenie kraju i nie obejmuje dodatkowych opłat za wskazanie np. terminu i godziny dostawy
Każda przesyłka dostarczana kurierem jest ubezpieczona.
Na życzenie wysłanie towaru potwierdzamy e-mail'em lub faksem z informacją o dacie wysyłki i numerze listu przewozowego.
Klientowi przysługuje możliwość zwrotu zamówionego towaru, w ciągu 10 dni bez podania przyczyny na
warunkach zgodnych z Ustawą.
Zwrot towaru
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zgodnie z ustawą zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotowi nie podlegają, zgodnie z Ustawą (Art. 10, pkt 3), m. in.:
otwarte nośniki programów komputerowych, nagrań audialnych lub wizualnych
świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał z zakupionym towarem.
W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru, a decyzję poprze pisemną deklaracją oraz gdy zostaną w całości spełnione warunki odnośnie kompletności zwaracanego towaru, umowę sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
Gwarancja na sprzęt, reklamacje:
Zgłoszenie reklamacji zakupionego towaru można składać w następujący sposób:
lub w inny sposób na adres: FICEK ANNA, 44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1
Obsługa gwarancyjna dla towarów:
Panasonic:
Naprawa gwarancyjna możliwa jest do wykonania w dowolnym autoryzowanym punkcie serwisowym
uprawnionym do wykonywania napraw sprzętu odpowiedniej kategorii (np. w naszym
serwisie).
Gigaset: Sprzęt sprzedawany jest z ogólnopolską kartą gwarancyjną
Gigaset.
Naprawa gwarancyjna możliwa jest do wykonania w autoryzowanym punkcie serwisowym.
Firma "FICEK ANNA" działa na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod nr II/1747/91 z dn.
05.09.1991 r. dokonanego przez Urząd Miasta w Gliwicach. NIP: 631-020-39-53
FICEK ANNA
44-102 Gliwice, ul. Domańskiego 1 (boczna J. Śliwki)
tel. 32-330-49-11
faks 32-330-49-10 e - mail:kontakt z nami